Dearie Journey


Disclaimer

Assalamualaikum earthlings! Iekara is me. Feel free to read my post. Do follow me and leave ur footprint on my shoutbox.

Just For You , Mr Light



Tuesday 27 March 2012 | 15:26 | 4 ♥
                               This one is specially made just for you , my number 9 , Mr. Light <3

Cahayaku
Hadirmu tenang
Memberi suluhan terang
Menjadi yang dikenang
Walau cuma di muka buku
Aku tetap terharu

Cahayaku
Tiga bulan berlalu
Baru ku tahu
Dirimu pemalu
Persis aku

Cahayaku
Kata-katamu
Mengubat hatiku
Peneman setiaku
Kala muramku

Cahayaku
Bahagiamu senangku
Sedihmu dukaku
Aku terkaku 
Dikaukah cintaku ?

Cahayaku
Malam itu
Kau kirim sesuatu
Katanya I Love You
Jantungku berdegup laju
Aku buntu 

Cahayaku
Aku sangkakan gurauan
Rupanya kebenaran
Aku terpempan
Adakah ini kebetulan ?

Cahayaku
Tiada ku sangka
Kita bercinta
Berkongsi rasa
Juga rahsia bersama

Cahayaku
Ku harap nanti
Cinta ini tidak termati
Moga dirahmati Sang Ilahi
Menuju Syurgawi yang hakiki

Cahayaku
Hanya ini yang ku mampu
Sedikit coretan hatiku
Buat dirimu
Duhai cahayaku 

:)


|


© 2012 Atikah Roslan. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee